CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 8, 2009

kenduri kawen su..

ari sabtu lepas..aku n encik Faiz pegi kenduri
su a.k.a kawan baik Faiz..
ni kenduri ketiga yg kmi pegi sepnjang cuti skolah nih..
dlu aku tringin sgt mkn nasik minyak..nih dh slalu sgt la plak..kekeke..
mse kmi sampai tuh pengantin laki pon xde lagi...
then, ble smpai..sume family su nih kenal faiz..mak, akak, adik2, ayah die kenal..huhu..
ye la..nama pon kawan baik kan..mesti la depa kenal..
sib kami bw hadiah..singgah kedai jab sebelum g kenduri...hehe..

mase kmi mkn..pengantin laki pon smpai..
so dengar la bunyi kompang n org2 nyanyi..
aku tgok tema dia warna ungu..tp pengantin pkai baju putih..ok la..cun jugak..
then, faiz tnye aku..nnti kmi kawin nk pggil ke kompang2 segala nih..mana nk cri..hehe..
then aku ckp..xkisah la..faiz ckp..su ni xpe..ayah die yg urus2kan..
nih abah (merujuk kpd abah faiz) dh xlarat n xbleh jalan..
sume pon nk kna urus sendiri..
so..kmi berdua kna cari sendiri sume2 nih n tnya2 org..
dlu abg2 faiz nih..kawin simple je..xde khemah pon..wat sgt simple..
so, xde pengalaman la sume nih..

kmi pon amik gmba pengantin..
mahu plak encik faiz g amik2 gmba pengantin..ye la..kwn die kan..
kalo x, aku pksa2 pon..geraknye lmbat je..hehehe..
nih gmba2 yg faiz sempat amik..























































kmi duduk sekejab..n jumpa kwn2 faiz..adam, haidi n jeb..

then, kmi pulang..
faiz anta aku balik kpg..yeay!!! nasib baik la umah kmi xjauh..kekeke..
sama2 org perak la kata kan..
sebelum balik tuh..sempat lg faiz amik no taukeh kanopi tuh..ye la..sebagai persediaan..kekeke..

0 comments: