CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 9, 2009

selasa..for nasik kerabu's day..hee..

cm biasa..sekejab je ari selasa..kekeke..
keje dh setel..email pon xbyk..TR dh tutup..
so aku ngn yazan rileks..kekeke..
soronok nye..
ptg nih cm biasa..nk habiskan duit g pasar malam..
beli nasik kerabu..sekrg tringin beli nasik kerabu..ble smpai sna..len crita..
g beli benda len plak..kekeke

to encik Faiz:
jgn jeles..nk mkn nasik kerabu nih..feveret anda jugak kan..hee..
kesian anda terpaksa mkn nasik lemak ayam madu n mee kari lg ri nih..
jgn mkn byk2 erk..anda dh semakin bunc.. jgn paksa sy beli krim mustajab pulak..kekeke...

ari jumaat nih..aku merancang utk bercuti..kne standby utk mlm tuh..
aku masuk keje pkol 12 tgh mlm..ade IP core migration..huhu..
sory mak n ayah..yang xdpt balik utk kenduri kak puteri (sepupu sebelah ayah aku) ari sabtu nih..
kenduri die kt kulim.. dekat la dgn mak ayah..
mesti mak ayah pegi..mintak ampun sebb xde kesempatan nk merapatkan hubungan dgn
saudara sebelah ayah nih..
kak puteri nih..just sekali je aku penah jumpa seumo idup aku..tu pon tahun lepas..kalo selisih bahu pon..belum tentu aku kenal..

ade gak sepupu yg aku xpenah kenal n jumpa pon..
even pakcik n makcik aku pon ade yg xpenah..
almaklumla..aku kan dibesarkan oleh arwah tok n arwah wan sebelah mak..
pas tu..cu n angah menyambung kesinambungan menjaga aku..kekeke..
tp sepupu2 sebelah mak..sume aku kenal..lebih rapat dr adik2 aku..
sbb kmi membesar bersama...bermain bersama...
pls dont blame me alone for this..sorry adik2 ku...ishk..ishk..

0 comments: