CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 11, 2009

Sena Wang$$$$

kekeke..semalam...dr ofis lg aku dh terasa nk mkn ikan siakap msk 3 rasa..
cm menarik je..tringat mase mkn kt taiping ri tu..tp xberbaloi la nk mkn sorg2 ikan tuh kt kdai..
xde feel org kta..hee
so, aku call encik faiz utk menyatakan hasrat ku..
cm biasa encik faiz menjawab.."ok, boleh!!"..
so maknanya..encik Faiz mahu belanja aku mkn..kikiki..
so, aku drive dr ofis ke senawang..
mkn dekat dgn toll senawang tuh..
tp ikan siakap 3 rasa tuh kering je..xmemenuhi cita rasa aku..kiki..
tp ok la..mkn free sume pon hentam kan..Encik faiz selalu ckp jgn berkira kalo tringin nk mkn sesuatu..selagi kita ada nafsu nk mkn..so mkn je la..hbis duit utk mkn lebih baik dr beli baju n kain..tu ayat biasa la dr En.Faiz..tp bg aku lebih suka beli kain n baju..kikiki..
then, kmi singgah surau utk solat mghrib..
dlm surau tuh siap ada warung...tp dekat plak dgn tempat wudhuk perempuan..
ble kmi masuk sume kt warung tgok arah kmi..
actually, bukan diorg bukan tgok En.Faiz..diorang tgok aku..
maybe surau tuh xbiasa sgt didatangi kaum hawa...
sebb taman tuh rmai penghuni Chinese n Indiaan..
kalut la diorang nk bukak kunci kt pintu sebelah perempuan n tarik tirai..
ni kali kedua..1st time pon cmni jugak..
telekung pon wangi je..mmg xde org guna la tuh..huhu..
mmg agak susah la nk cari tempat sembhyang..yg ada masjid..itu pon agak jauh..
ade la beberapa kali brsolat di masjid tuh..tp suram je..toilet pon sunyi..
rse seram..hee..
then, aku pon bergerak utk pulang ke bangi..
nk jalan2 di senawang..mmg En.faiz xde mood..
sbb bg En.Faiz, Senawang=xbest...
byk anjing n terlalu rmai Indiaan..
aku ingt lg..En.Faiz komplen..ade sekor anjing nih..suka kejar die balik dr keja..hehe..
satu hari penah kmi terserempak anjing tuh..En.faiz try nk langgar anjing tuh dgn
kereta merah ku..
sib bek la aku jerit..xsanggup la nk menyamak kereta merah aku tuh..hehehe..
1st time, aku smapai senawang..aku pon rse xbest..kenapa suram je..
kedai byk..tp xberoperasi...bgunan byk tp terbengkalai..huhu..
kedai byk..tp semua nya kedai India...En.Faiz ckp..xdpt nk bezakan antara kedai mamak n India dekt senawang nih..hehehe..
sabar erk En.Faiz..sy selalu mendoakan anda untuk dpt tinggal di bandar kesayangn anda..
bandar yg anda rasa damai..Bandar Baru Bangi..hehe..bandar yg menyimpan 1001 kenangan di zaman uni kte.moga doa anda dan sy dimakbulkan suatu hari nnt..=)

0 comments: