CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 20, 2009

**Menyambut Ramadhan**

Saya akan pulang ke kpg hari ni..
Selamat tinggal ye..!!!=)
saya ucapkan selamat berpuasa kepada semua..

saya mohon ampun dan maaf atas semua kesalahan..
halalkan makan dan minum...

Ramadhan dtg lagi..saya sering terbayang..arwah tok dan wan akan dtg jenguk anak cucu..
bulan ini penuh berkat..Moga roh mereka juga sentiasa dicucuri rahmat..
terima kasih kerana membesarkan saya..
terima kasih atas kasih syg yang melimpah ruah ketika saya masih kecil..
terima kasih atas didikan..
saya rindukan arwah tok n wan sgtttt2..='(

moga Ramadhan kali ini menjadi Ramadhan terbaik dr yg lepas2..
jika ini Ramadhan terakhir untuk saya..
saya mohon ampun..
terutama terhadap angah, mak, ayah, adik2 saya..keluarga saya keseluruhan.
serta Encik Faiz dan keluarga..
kwn2 yang pernah mengenali saya..
saya syg and semua k..

Babai..jumpa minggu depan k..hahahaha..siot je..anyway..Happy Fasting!!!=)


p/s~sebelum puasa, tiba2 sy rse nk mkn kueh gelang buatan mak Faiz..
mmg superb!!! boleh mkn byk sekali hadap sbb gebu sgt..nyum..nyum..
slh satu sebb sy nk kawin dgn En. Faiz sbb sy nk mak mentua mcm mak..
sgt baik hati dan mengambil berat..=)**sy luah dlm blog je..berdepan sy malu**haha

6 comments:

Siti Hajar

selamat berpuasa..:)

lia akma

hajar: selamat berpuasa jugak!!!=)

atulhani

selamat berpuasa juga.. bestnya balik kmpung.. huhu..

ShaFiAti

slamat berpuasa lia..k.su pun mintak maaf byk2 yer.. :)..syoknyer blk kg..
k.su cuti gak hr ni..tapi duk umah je lepak ngan anak2...lutfi siap ponteng skolah lagik..takperlah kan..skali skala ummi cuti..kekekekek

lia akma

kak atul:mmg best puasa kt kpg..huhu tp xbest ble dh balik sni..huhu

lia akma

kak su:sy pun mintak maaf kt kak su jugak..kalo ade salah silap..
haha..sekali sekali lutfi ponteng kan..kak su pun xslalu cuti..hehe