CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 2, 2009

~Pertunangan~28 Nov~

dh lama xupdate blog..
mybe busy serta ketandusan idea..

1st of all, nk bercerita ttg majlis pertunangan aku yg
dilangsungkan di Kulim...

mula2 mmg budget nk wat hantaran 11-9..
tp dh terlebih sudah..dari pihak aku hmpir 30..
Alhamdulillah rmai org sponsor..
terima kasih sgt..
faiz plak bw 11..

org ckp lepas bertunang nih byk dugaan..
betol ke erk?
tp ape yg aku rase lain la plak..
perasaan cm mula2 bercinta dulu..
bukan maksud sebelum bertunang xsayang
cuma rasa cm mulakan satu hubungan yg baru..
then, aku tnye En. Faiz, die rase cmne..die juz gelak je..hee..
sejak bertunang nih..aku rasa kami lebih bertolak ansur n hingga ke hari nih..
kami belum bergaduh or merajuk pasal apa2 pun lg..hahahaha..=D
setelah hmpir 4tahun..then naik satu lagi level..Alhamdulillah..
moga Allah pjgkan jodoh kami smpai hbis..
maleh membebel..aku upload je gmba..=)


~deretan hantaran dr pihak aku~



~dr En. Faiz, dh berterabur dh..xsempat nk letak riben (atas saranan kak su)~




~aku~



~best fren ever~



~aku n mak~


~cu n cik~

~beloved cousins~

~me and my sis~


~bincang2~

~rasmi menjadi tunangan org~


~muka selepas...ceh..tempek je la kan~

~kami~

~mak (mak En. Faiz), aku n En Faiz~


~kwn susah senang..=)~