CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 22, 2010

Pilihan

saya diberikan satu pilihan hari ini
saya tak sure nk buat macam mana.Buntu.
mahu teruskan atau tidak?
hati berat sgt

lebih baik saya beristikharah..itu yang terbaik
segala keputusan saya serahkan pada yang Maha Esa
jika iya..iya la saya..
kalo tidak, maka tidak la.
xperlu saya rasa bersalah lagi.

moga Allah beri pertunjuk pada saya.ameen.
saya xtahu buat PILIHAN..saya juga tak tahu nk bg jwpn.

4 comments:

ShaFiAti

pasai apa tu lia? elok solat istikharah..:)

Semoga lia jumpa jawapan nyer.. :)

atulhani

betul2.. solat istikharah yg terbaik.. ada org pesan kat saya, kalau kita buat keputusan after solat istikharah, insyaAllah kita takkan menyesal..

atulhani

betul2.. solat istikharah yg terbaik.. ada org pesan kat saya, kalau kita buat keputusan after solat istikharah, insyaAllah kita takkan menyesal..

Lia Akma

kak su: ala, pasai yg kte tonic2 td tu la..hehe..ntah la, rase cm maleh sgt..

kak atul: mintak2 sy dpt jwpn die..;)