CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 23, 2010

Ya Allah Hu Ya Rabbi

Ya Allah Hu Ya Rabbi..
Ya Allah Hu Ya Rabbi..

Ya Allah..
Aku percaya Kau sayang pada ku..
Ya Allah..
Lindungi lah diriku dari menzalimi-Mu
Ya Allah..
Kau lah Maha Segala..
Pelindung hidup dan mati ku..

Ya Allah Hu Ya Rabbi..
Ya Allah Hu Ya Rabbi..

Ya Allah,
Jangan kau beri cubaan melebihi batas mampu dan sanggup ku..
Ya Allah,
Dengarkan aku..
ku memohon kepada Mu..
ku angkatkan tangan ku..ku lafazkan lidah ku..
menyebut nama mu Tuhan..

Ya Allah,
Ku berserah kepadamu..
kuletakkan kening ku..bersujud padaMu
ampuni dosa2 ku..

Ya Allah,
Jangan ambil nyawaku sebelum ku dekat dengan-Mu..
Tuhanku..
siapkan duniaku untuk nanti tiba akhiratku
Telah banyak nikmat yang Kau beri..
Telah banyak nikmat yang ku ingkari..

Ya Allah Hu Ya Rabbi..
Ya Allah Hu Ya Rabbi..

Ya Allah,
tanpa Mu, aku lelah..
tolg ku..tolg ku..Ya Allah

aku syg Allah..
aku rindu Allah..
aku cinta Allah..

Ya Allah,
Bimbing lah hamba-Mu,
Permudahkan segala2nya..
Aku sujud pada-Mu..
Ampuni la segala dosa2 ku..

0 comments: