CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 5, 2010

sudah tau tarikh

saya mmg betol2 dh lama xupdate blog kan.xde mood..bkn xde crita menarik nk di share tp sume kira simpan dlm ati je la...Syukur sgt, sejak akhir2 ini saya makin murah rezki..
maybe ni la org kata..rezki org nk kawin..;p
bonus yg TM bagi..agak lumayan.mybe bg org lain sikit kot..tp bg saya yg baru keje setahun lebih..ni kira agak byk jugak la..;)) Alhamdllh..boleh la saya wt duit nk masuk umah baru n beli sket2 apa yg patut..xdilupakan jugak..persiapan nk kawin.;)

duit nk wt kenduri kawin utk kedua2 belah pihak...sudah cukup.Syukur! akhir nya..
kira lebih2 sket dr estimation kami la..arap cukup la. akhirnya, hasil tabungan kmi dh cukup. so, kmi jd lebih semangat untuk wt persiapan.hehe.

kami dh pilih tarikh..

kmi xwat mase cuti skolah..mmg sengaja...takut rmai sgt yg kawin time skolah..susah nk dpt katering.

cincin kawin utk lelaki dh ditempah..amik mase sebulan baru siap..
cincin utk aku belum beli lg..encik faiz nk beli..tp aku ckp..nnti dlu..takut aku jumpa lg cantik..
mau dok mnyesal plak beli awai..hehe.
skrg dlm proses nk survey butik pengantin n kedai kad kawin..arap dpt yg cantik n berbaloi.

dlm kemeriahan nk wt persiapan, ada satu je lg benda xsetel.wt ati kami xbrapa sedap..arap ada la rezki kmi yg satu tuh.moga Allah murahkan rezki kmi..then, complete la sume nye..amin..amin..
moga bulan nih kami dpt jwpn nye..