CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 28, 2010

Doa

Ya Allah,
Berkatilah majlis perkahwinan ini, limpahkanlah baraqah dan rahmat pada kedua mempelai ini
Faiz Dan Lia
Sesungguhnya pertemuan ini adalah dengan izinMu,kurniakan mempelai ini ketenangan, kebahagiaan dan jiwa yang tabah menghadapi setiap dugaanMu,
Kurniakan lah mereka zuriat yang soleh dan solehah. Kekalkanlah jodoh mereka di dunia dan akhirat. sempurnakanlah agama mereka dengan berkat ikatan ini serta mendapat syafaat daripada junjungan besar nabi Muhammad SAW
~Amin Ya Rabbal A'lamin~~~

aku suka doa ini..doa dlm kad kawin aku..aku juga dh dpt cincin idaman semalam.kt alamanda.huhu..wink~~
syukur..En.faiz suruh pilih, so aku amik yg mahal sket la.tp xdela mahai sgt..biasa2 jer la.ikut budget org cm kami.. cuma syg, xdpt nk ukir nama En.faiz kt dlm tuh mcm cincin suasa En.Faiz. en. faiz dh byr habis dh..tp cincin still ade kt kedai..kne resize sbb jari aku hanya bersaiz 10..hehe.siap dlm seminggu.
oleh sbb resize..aku pikir,cincin pon jd kecik sket la kan..n aku n En.faiz tnye salesgirl tuh..harga kurang tak kalo dh resize..dia ckp xkurang..still sama..ooo..cm tuh erk.

mse mula2 tuh aku mmg blur sket nk pilih..sume nmpak cantik..ada yg aku berkenan tp harga die murah sket..aku rasa rugi la kan kalo amik yg murah..jahat kan aku..hehehe.....mse tuh tggl 2 cincin yg aku tgh consider....siap tnye beberapa salesgirl yg mana satu cantik..nama pon salesgirl mesti la die tunjuk yg lebih mahal kan...so, aku decide nk amik yg itu la..aku tnye En.faiz..die ckp, asalkan aku suka..die ikut jer..kira die senyum tuh..kira setuju la tuh.. Thanks my dear~~

nnti pas kawin, arap dpt beli satu lagi cincin yg dlm tuh berukir nama Faiz..InsyaAllah..

5 comments:

ShaFiAti

resize cincin sket sgt lia...sbb tu tak kurang harganya..hehehe...if rezise gelang emas 916 mmg kurang byk...heheh...

atulhani

hehe.. cincin ada ukir nama tu sentimental value.. cincin kawin saya, ada ukir nama hubby + me.. suker sangat!

Leeyana

wahwahwah...chaiyok2 lia...
mesti hati tgh berbunge2 ni kn..
slmat membuat persiapan...heheh

kak tini

cincin kawin akak pun ada ukir nama kami, nak ukir ngan tarikh sekali tak muat la plak :) tapi masa ukir tu, siap kena 2-3 kali g kedai sebab salah ukir. terus tak sama dah jenis font nye nama kami ahahahha

ElyaElmo

all the best dear...
moga2 impian nk ukir nama kat cincin tu tercapai k!!~ :)