CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 19, 2010

kad kawin

salam..
terasa rajin la plak nk update blog..
memandangkan ketika ini, aku tgh keje shift mlm dan xbusy..rajin la kan..;p
aku sudah tempah kad kawin..InsyaAllah dlm next week siap la kot..
boleh la mula diedarkan pd bulan puasa&hari raya nnti..memandangkan majlis selepas raya kan..
buat yg simple2 jer dan berjimat cermat..hehe.bukan la kad yg tergolong dlm kelompok mahal2 dan cantik sgt...hehe.sbb xde org pon nk frame kad tuh kan..;p
yg penting niat di ati utk menjemput kwn2 ke majlis kami tuh kesampaian..dan peta pon dpt difahami..cukupla bg kami..

kami berdua telah survey dr kedai ke kedai dgn gigih nya..bermula di warta, pkns, hentian kajang..last2 kami pilih www.TheKadKahwin.com

kak tini, kedai nih sebelah jer rumah kak tini..=)

kedai nih bagus la..boleh mixed n match ikut suka ati kte..nk tmbh pa per..nk design cmne..nk tulisan cmne..yg membezakan harga adalah jenis kertas..boleh la pilih dlm lingkungan budget yg kte mampu kan..design kad yg mahal tp nk print atas kertas murah pon boleh..xder masalah.

aku tgh pikir nih..kad pon nk siap..majlis lg 3 bulan..n aku still keje shift..adakah patut aku mintak keje waktu normal semula selepas kawin..? sperti yg dijanjikan oleh bos suatu ketika dlu..ble kawin..diconsider masuk normal balik..hmm..

aku tinjau2..satu rombakan akan dibuat di department aku..xde pon yg kosong utk normal..sume nyer shift..hmm..cmne yer..

mmg aku sdh biasa keje shift..lebih relax berbanding normal..tp pas kawin..kte kne dgr pendapat suami jugak kan..tmbh2 si suami juga bekerja waktu normal...

agak2 kalo aku mintak kt bos..die nk ckp apa yer?hmmm..=I