CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, September 18, 2010

Dup Dap Dup Dap

orait..aku baru sampai ofis nih dari kampung..cuti raya aku sebanyak 5 ari sudah tamat hari ini..harap maklum.:(
senang cite..malas mau keje..disebbkan mood beraya masih ada dan mood nk kawin..heheh..
tinggal 12 hari lagi saja lagi..bukan 12 mggu yer..skejab jer mase berlalu.
ada lagi yg belum aku jemput ke majlis aku..ada yg kecik ati..kalut aku dibuat nya..
aku akan start bercuti mulai hari rabu ni 22/9 iaitu ari first shift aku off day..so sambung terus la..nk dtg keje ari jumaat sehari cm alang2 jer kan..ari sabtu dan ahad dh sibuk nk balik kpg..nk g fitting baju..tp aku masih di Bangi..tggu smpai hari jumaat..tggu Encik faiz..mau balik kpg fitting baju sesama..huhu..

dalam masa 12 hari sempat x nk kuruskan badan..terasa ada yg terlebih tambh2 di perut..tp berat masih maintain 46kg..adakah penimbang tuh dh bengong? huh..
musim raya nih..mkn mmg xjaga..sume pon dibelasah..

lupa mau crita..aku dh masuk shift baru yer..bkn atas kerelaan pon..dipaksa jd team leader.
konon2 naik pangkat la tuh..tp gaji xnaik pon.haha
kesimpulannya, bak kata Encik Faiz..jga mesin lg sonang dr jaga manusia..
pelbagai karenah..

0 comments: