CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 19, 2011

sudah membesarrr!

perut saya dah start nmpak..
suami saya selalu senyum & cakap..wahhh..baby dh makin besar..
" yang takut x?"
sepantas kilat saya bagi jawapan..takutttt..takutt sgt..takut mati..
bersalin seperti bertarung nyawa kan..huhu..

badan kadang2 rasa letih..
kepala kadang2 rasa pening..
perut kadang2 rasa keras..kadang2 rasa gatal..

Baran? ye, mmg saya makin baran..
marahkan bos.. tp suami yg kne marah..
marahkan ofis.. suami juga yang kena..
marahkan ahli keluarga..suami juga kne dengar saya berleter..
sian suami saya!:p

semoga si anak tak ikut perangai buruk si ibu ni..:)

4 comments:

mawar

heheh..sian, faiz gak jd mangsa. :D dah bape mggu dah ni? tk cr ye

ShaFiAti

takper..pengorbanan dan ujian untuk faiz..bakal jadi seorang ayah.. :)
bykkan bersabar yer..mmg susah nak tahan marah kan lia..huhu..k.su pun lately mmg asik naik angin jek..sian anak2..huhuhu

bile hantar anak ke sekolah, bleh plak air mata bergenang..sedih..huhu

Lia Akma

kak mawar: dh 14 minggu..tenkiu2..:)

kak su: ye la kak su..ble badan xlarat..malam2 kepala pening..nk kne g keje plak..smpai tempat keje..trima escalation, bos tonic suruh buat keje ntah apa2..rasa baran je..hehehe

Pensil Tajam

makcik,

uploag la gambor kamuuuuuu.....