CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 18, 2011

siapa lagi hebat?

tajuk cm apa ja kan..
adik saya amik photographer org yg sama macam wedding saya..
dia curik photographer saya..haha..penat sy cari masa dlu..dia senang ja..
tempah siap2 masa sy kawin dlu..
tapi dia lebih fotogenik..ok2..saya kalah..;p
saya lebih malu nk bergambar..smpai berpeluh tahan malu masa dlu..
tu pasal gambar dia lagi cun..hukhuk..


ni gambar saya masa hari nikah..

ni gamba adik saya plak..nmpak slumber bukan? (pada bakal pengantin yg lain..saya pesan jgn lupa senyum k..jgn ikut saya..senyum cm terpaksa je..huhu)


ni lagi satu gmbar saya..smpai kne marah dgn photographer sbb senyum xnmpak gigi..depa ckp saya cm tak ceria..

ok..adik saya dapat free outdoor masa nikah..kira 3 kali outdoor la..nikah, kenduri sebelah perempuan dan kenduri sebelah lelaki..jenuh bergambar la jugak..

ni lagi satu..gmbar senyum xnmpak gigi..(saya benci senyum nmpak gigi..;p)

ooh..saya rasa jeles plak gmbar die cantik..hahaha..

ok..ni gmbar senyum nmpak gigi...tu pon pas kne berleter dengan encik faiz & photographer..depa ckp saya nmpak garang dlm semua gambar..huhu..



ni lagi satu gmbar slumber adik saya...


kmi plak lebih skema...

ni gamba romantik dia..


saya plak cm tak rela je kan..;p

ok..last ni gmba kne tegur dgn abg man photographer kami..sbb saya xpandai bergambar..hehe

ok2..saya mengaku kalah la..saya mmg xpandai bergambar..anggap je la saya lebih sopan (nak senangkan ati nih..hehe)


perhatian kepada: fad & zeze..nnti time wedding tgkap gmbar cantik2 ye..jgn malu2..rugi tau..nnti gmbar xcun..senyum seikhlas ati..gelak seceria mungkin ye..:))

4 comments:

fadhilah

hehe lawak la lia nih.. bleh compare2 lak... tp siyes gmbr yg tak rela tu mmg betul2 nmpk tak rela :D

Lia Akma

hahaha..nmpak xrela kan..;p adui la..mmg x fotogenik lgsung la org nih..hehe

amie hani

haha..lawak..tapi baju ko warna merah lagi cantik daripada baju adik ko...baru pas nikah mestilah malu kan...besa la tu...hihi...

Pensil Tajam

hahaha....sila bagi contact number photographer tu kat ze ek..nak curik jugak...hahhahahha....plzzzzzzzzzzz sayanggggggggg....