CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 2, 2012

rawatan islam

semalam balik keje..
nak naik lift kat rumah..nmpak ada org tampal yang malam tadi
jawatan kuasa apartment nak buat solat hajat & rawatan islam kt surau
nak prevent warga apartment dari gangguan fizikal & kerohanian..
tepon hubby saya..ckp ngn dia..dia kata dia balik lmbat..xsempat nak join..
dia tanya saya nak pegi tak,hai nak pegi mcm mana kalau ada anak kecik yang dok melekat dgn ibu..

rawatan islam? terdetik kat hati pasal gangguan makhluk halus..
mesti ada org yg komplen ni..dlm ati..mesti ada rumah yg kne kacau..
rumah saya? penah suatu ari.. mak cik saya komplen dgr bisik kt telinga dia masa dia tgh tdo..
ati dah seram..dulu masa sy dok sorg..xde apa2 pon..
masa tu hubby saya keje shift mlm..saya yg tgh peknen time tu..dok sorg2 je..
takut pon xde..antara percaya atau tak..saya anggap makcik saya cuma mimpi atau terdengar hubby saya yang berdengkur dgn kuat..

suatu mlm, dlm pukul 5 pagi..hubby saya keja shift mlm..saya, asfa & makcik tdo dalam satu bilik..then dgr ketukan kuat dekat pintu bilik..makcik saya dh seram..saya plak dh terbangun terus dr tempat tdo..sedapkan ati..ckp ni bunyi dr rumah atas ni..xpun rumah sebelah..
biasalakan rumah apartmen..padahal mmg dari pintu bilik..
tp saya dgn hubby lepas tu ada baca yaasin..dan sembur semua ruang dlm rumah dgn air yaasin..

Dulu, masa kami nak masuk rumah ni..kami ada baca yaasin juga..
then, pagi tadi masa nak pi keja..jalan turun tgok keliling blok apartmen ada batu2 putih..
ingtkan kaca..tgok betol2, rupanya garam kasar..
mesti semalam ustaz pagar keliling apartmen kami ni..alhamdulillah..
moga kami semua dilindungi Allah dar sebrg gangguan..aminn..

0 comments: